جستجو در انجمن‌ها

(جستجو‌ی پیشرفته)

آمار انجمن
» کاربران: 168
» آخرین کاربر: amit12
» موضوعات انجمن: 49
» ارسالهای انجمن: 53

آمار کامل

کاربران حاضر
ما 6 کاربر حاضر در انجمن دارید
» 0 کاربر عضو | 6 مهمان

آخرین موضوعات
درامد اینترنتی
انجمن: طراحی سایت
آخرین‌ارسال: academysabz
06-08-2018, 11:21 AM
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 364
مشاوره
انجمن: معرفی سایت
آخرین‌ارسال: admin
29-07-2018, 01:57 PM
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 349
پت شاپ اینترنتی برای غذای...
انجمن: گفتگوی آزاد
آخرین‌ارسال: PPSSupport
21-07-2018, 10:49 AM
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 322
فلزیاب حرفه ای چه ویژگی ه...
انجمن: معرفی سایت
آخرین‌ارسال: myfelezyab
25-05-2018, 10:48 AM
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 724
جاذبه های گردشگری در تور ...
انجمن: اماکن گردشگری
آخرین‌ارسال: pitofertio
22-05-2018, 11:46 AM
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 671
چه خبر
انجمن: معرفی سایت
آخرین‌ارسال: farsaj
21-05-2018, 01:24 PM
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 564
صنعت چاپ ایران و چشم اندا...
انجمن: گفتگوی آزاد
آخرین‌ارسال: تراکت
20-05-2018, 05:26 AM
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 605
ثبت نام مدارس و دانشگاه
انجمن: معرفی سایت
آخرین‌ارسال: bhrprn
19-05-2018, 12:39 AM
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 916
تولید سررسید با کیفیت بای...
انجمن: معرفی سایت
آخرین‌ارسال: تراکت
05-05-2018, 12:02 AM
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 668
تابلو سازی
انجمن: گفتگوی آزاد
آخرین‌ارسال: admin
30-04-2018, 06:13 PM
» پاسخ‌ها: 0
» بازدید: 668

 
  درامد اینترنتی
ارسال‌شده توسط: academysabz - 06-08-2018, 11:21 AM - انجمن: طراحی سایت - بدون‌پاسخ

با عرض سلام و خسته نباشيد خدمت دوستان عزيز 
در اين پست يخواهم شما را با کسب درآمد اينترنتي اشنا کنم .


اگر ميخواهيد شما يک شغل اينترنتي پر درامد داشته باشيد حتما اين پست را مطالعه کنيد . همان طور که ميدانيد کسب و کار اينترنتي يکي از پز درامد ترين مشاغل جهان ميباشد يعني شما با راه اندازي کسب و کار اينترنتي ميتوانيد درامد بسيار زيادي در ماه داشته باشيد که در ادامه مراحل ان را به شما اموزش ميدهم .


مراحل راه اندازي کسب و کار اينترنتي


1_حوزه فعاليت :
اولين مراحل راه اندازي کسب و کار اينترنتي حوزه فعاليت ميباشد شما در گام اول بايد حوزه فعاليت خود را انتخاب کنيد .


2_طراحي سايت :
دومين مرحله طراحي سايت ميباشد شما بايد براي کسب و کار اينترنتي خود يک وبسايت را راه اندازي کنيد البته براي راه اندازي وبسايت اصلا به هيچ تخصصي نياز نيست .


3_سايت فروشگاهي :
سومين مرحله تبديل وبسايت خود به يک وبسايت فروشگاهي 


4_سئو و بازاريابي اينترنتي 
يکي از مهم ترين مراحل سئو و بهينه سازي وبسايت ميباشد  شما بايد وبسايت خود را براي موتور هاي جست و جو گر بهينه سازي کنيد و در اخر بازاريابي اينترنتي را شروع کنيد .

چاپ این بخش

  مشاوره
ارسال‌شده توسط: admin - 29-07-2018, 01:57 PM - انجمن: معرفی سایت - بدون‌پاسخ

مفتخر هستیم که توانسته ایم در سطح تهران تمامی خدمات مشاوره و روانشناسی را به صورت درمان های چندوجهی و تیمی در اختیار مراجعین محترم قرار دهیم.

در زمینه ی مشاوره ازدواج و مشاوره خانواده شما عزیزان می توانید از پکیج قبل از ازدواج کلینیک مشاوره اننتخاب نو که شامل ( تست ازدواج ، دوره آموزشی ویژه زوجین ، جلسات مشاوره جنسی، سکس تراپی و مشاوره فردی است بهره مند شوید که جلسات جنبه ی آموزش مهارت های بین فردی ، ارتقاع سطح آگاهی از نیاز های خود و فرد مقابل ،و حل مشکلات فردی را دارد.
قابل ذکر است که مرکز تخصصی روانشناسی انتخاب نو علاوه بر مشاوره زناشویی و ازدواج در تمام زمینه ها از درمان تیمی و چندوجهی استفاده می کند که به شرح ذیل می باشد : مشاوره شغلی و مشاوره تحصیلی ، مشاوره نوجوان ، مشاوره تلفنی ، مشاوره حقوقی خانواده ، مشاوره طلاق و مشاوره خیانت که از چندین درمانگر برای درمان مراجعین استفاده می کند .
به طور مثال : شما در زمینه ی کودک علاوه بر مشاوره کودک در صورت نیاز از نمایش درمانی ، بازی درمانی و نوروفیدبک نیز استفاده می کنید که طی جلسات روان درمانگرو مشاوران کودک  نتایج بدست آمده را ارزیابی کره و متدهای جدیدتری را به کار می گیرند.
در زمینه بالینی هم به صورت تخصصی به درمان وسواس ، درمان افسردگی و درمان اضطراب و استرس می پردازیم که خوش بختانه در زمینه مشاوره بالینی هم توانسته ایم از طریق تور روانشناسی درمانی، با همکاری و حضور روان کاو و روانپزشک در تورها بستری از درمان های گروهی را مهیا کرده تا در کنار جلسات فردی گروه درمانی هم تجربه کنند.
کلینیک تخصصی مشاوره و روانشناسی انتخاب نو با در اختیار داشتن فضایی استاندارد و مجهز به جدیدترین ابزارهای سنجشی و درمان های تکنولوژی در کنار درمانگران متخصص و خبره توانسته است یکی از برترین مراکز مشاوره و مرکز روانشناسی در تهران و کشور باشد
بهزیستی و سلامت را در مرکز مشاوره تخصصی انتخاب نو زیر نظر متخصصان روانشناسی تجربه کنید

چاپ این بخش

  پت شاپ اینترنتی برای غذای خشک سگ و غذای گربه
ارسال‌شده توسط: PPSSupport - 21-07-2018, 10:49 AM - انجمن: گفتگوی آزاد - بدون‌پاسخ

پت شاپ اینترنتی غذای خشک سگ و غذای گربه پرشین پت شاپ در آستانه هفتمین سال فعالیت، افتخار خدمت رسانی به دوستداران محیط زیست و حیوانات را در سراسر کشور دارد. پت شاپ اینترنتی پرشین پت شاپ همه محصولات و خدمات خود را در زمینه نیازمندیهای دام کوچک و حیوانات خانگی و دامی اعم از غذای حیوانات (غذای خشک سگ ، غذای گربه ، مکمل سگ، مکمل گربه، غذای همستر، غذای خرگوش، غذای پرنده، غذای خوکچه هندی، غذای سنجاب، غذای ماهی آب شور و شیرین، غذای اسب و غذای دامی)، لوازم حیوانات (قلاده سگ، قلاده گربه، جای خواب سگ، جای خواب گربه، لباس سگ، لباس گربه، اسکرچر گربه، باکس پرنده، تاب پرنده، آکواریوم، لوازم دام و ...)، اسباب بازی حیوانات (اسباب بازی سگ، اسباب بازی گربه، توپ سگ و گربه، اسباب بازی خرگوش، اسباب بازی همستر، اسباب بازی خوکچه هندی و ...)، محصولات آرایشی حیوانات (شامپو سگ، شامپو گربه، عطر سگ و گربه، ناخن گیر سگ و گربه، قرص کک و انگل سگ و گربه) را برای تمام حیوانات خانگی و حیوانات دامی فراهم و در اختیار مشتریان قرار می دهد. استراتژی تیم پرشین، خلق پت شاپ اینترنتی با بیشترین مزیت برای افراد و تامین بالاترین میزان رضایت مشتری می باشد.
غذای هر حیوانی با توجه به نیازها و سوخت و ساز بدن آن جاندار باید مناسب باشد. بدن گربه ها و سگ ها نیز به همین صورت می باشد. در واقع دادن غذای خشک سگ به گربه و یا بلعکس کار درستی نمی باشد زیرا غذای خشک سگ ها مواد مورد نیاز برای بدن گربه را دارا نمی باشد. در نتیجه غذای گربه و سگ تفاوت های زیادی با هم دارند. گربه ها به یک رژیم غذایی با پرتئین بالا نیازمند هستند. زمان غذا خوردن سگ و گربه نیز متفاوت می باشد. غذا و آب تازه همیشه باید در دسترس گربه قرار بگیرد اما سگ بر عکس است و تایم غذادهی مشخصی دارد.
متاسفانه بسیاری از پت شاپ به تاریخ انقضاء غذای پت مخصوصا کنسرو ووم و پوچ ها توجهی ندارند. بنابراین این شما هستید که با دقت در هنگام خرید، سلامت پت خود را تضمین می کنید.
بهترین روش نگهداری غذای گربه و غذای خشک سگ ، در صورتی که غذا خشک باشد، در ظرف دربسته می باشد. تجربه نشان داده است غذایی که در ظرف درباز نگهداری می شود، بوی خود را از دست می دهد و بسیاری از پت ها دیگر میل به غذا ندارند.

چاپ این بخش

  فلزیاب حرفه ای چه ویژگی هایی دارد؟
ارسال‌شده توسط: myfelezyab - 25-05-2018, 10:48 AM - انجمن: معرفی سایت - بدون‌پاسخ

فلزیاب
کسب اطلاعات و مطالعه مطالبی در مورد فلزیاب و گنج یاب و طلایاب و … زمانی از شما تلف نمیکند ولی به افزایش اطلاعات شما در مورد اینگونه دستگاه ها کمک بسیار می کند.
شاید برای شما جالب باشد که بدانید یک فلزیاب خوب و حرفه ای چه ویژگی هایی باید داشته باشد.
بسیار اتفاق افتاده است که افرادی که قصد خرید فلزیاب و یا طلایاب دارند از وجود چنین ویژگی های مهمی در این نوع دستگاه ها غافل اند!

 
فلزیاب وسیله ای است برای شناسایی و یافتن فلزات در زمین، دیواره ها یا نقاط مختلف.
دستگاه های فلزیاب‌ ، میدان مغناطیسی را در اطراف دیسک جستجوگر خود ایجاد می‌کنند؛ زمانی که جسم فلزی در محدوده میدان مغناطیسی آن قرار بگیرد شدت میدان مغناطیسی تغییر کرده و دستگاه فلزیاب متوجه وجود فلز در اطراف دیسک خود خواهد شد و آن را آشکار و اطلاع می‌دهد.
امروزه فلزیاب ها کاربرد و کارکردهای مختلفی دارند از جمله در صنعت نظامی،معدن یابی،ژئوفیزیک، کابل های مختلف و لوله های زمینی.
دستگاه های فلزیاب انواع مختلفی دارند، مانند فلزیاب پالسی، فلزیاب حرارتی، فلزیاب جی پی آر، فلزیاب تصویری و …

ویژگی فلزیاب حرفه‌ای

  • ۱- بایدحداقل عمق نفوذ  ۳ الی ۴ متر را داشته باشد.
  • ۲- دارای نشانگر متراژ باشد.
  • ۳- فلزیاب یا طلایاب باید دارای قابلیت تنظیم فرکانس باشد.
  • ۴- دستگاه با کیفیت باید داری نشانگر حساسیت باشد.
  • ۵- باید قابلیت تفکیک کنندگی بین آهن و غیر آهن را داشته باشد و حتی نوع جدید تفکیک کنندگی یعنی فقط طلا (just gold) را داشته باشد.
  • ۶- دارای بالانس(توازن یا تعادل) دستی باشد یا حداقل بصورت اتوماتیک داشته باشد.
  • ۷- دارای تفکیک حداقل ۵۰% باشد.
  • ۸- ویژگی حذف ذرات را داشته باشد.
  • ۹- دارای سیستم کاری VLF و PI باشد و اگر دارای PI تغییر یافته بهتر می باشد،زیرا سیستم کاری PI تغییر یافته ترکیبی از دو نوع سیستم کاری VLF و PI میباشد که هم قدرت تفکیک نوع VLF را دارا میباشد و هم قدرت نفوذ نوع PI.
  • ۱۰- تصویری بودن دستگاه فلزیاب ربطی به عملکرد و … ندارد.
    شاید فلزیاب تصویری در نظرتان زیباتر و حرفه ای تر بنظر بیاید ولی به یاد داشته باشید تصویری بودن هیچ ربطی به عملکرد دستگاه فلزیاب ندارد . اما اگر به خرید دستگاه طلایاب و یا فلزیاب تصویری علاقه مند هستید بهترین نوع دستگاه های تصویری فلزیاب و گنج یاب،دستگاه های با سیستم کاری PI تغییر یافته هستد که توانایی تصویر برداری چهار وجهی داشته باشند که از هر نوع تصویری بهتر،با کیفیت تر و اطلاعات بیشتری از محل مورد نظر جمع آوری میکنند.
همیشه فلزیابی تهیه کنید که دارای محبوبیت و از برند معروف باشد.
زیرا دستگاه هایی که دارای محبوبیت و از برند معروف هستند دارای فروش بالایی نیز هستند و این فروش بالا باعث میشود شرکت سازنده تلاش بیشتری برای خدمات پشتیبانی و گارانتی و آپدیت های سخت افزاری و نرم افزاری و … به مشتریان خود ارائه دهد.
هم چنین تمام اطلاعات و ویژگی ها و فیلم های تست و … دستگاه های فلزیاب دارای محبوبیت و از برند معروف در وبسایت ها وجود دارد و چیزی برای مخفی کردن ندارند و با یک جستجوی ساده کاملا قابل مشاهده و بررسی است.

برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید:
فلزیاب حرفه ای چه ویژگی هایی دارد؟

چاپ این بخش

  جاذبه های گردشگری در تور فرانسه و تور اکراین
ارسال‌شده توسط: pitofertio - 22-05-2018, 11:46 AM - انجمن: اماکن گردشگری - بدون‌پاسخ

سلام دوتان... به شخصه یک عمر عاشق فرانسه بودم و هستم... این مطلب برای دوست دارای تور میتونه مفید باشه... ممنون که می خونیدش.
فرانسه و کرواسی از نظر توریستی بسیار شبیه به هم هستند و می توان به جرعت گفت که کرواسی همان فرانسه است در ابعاد بسیار پایین تر به نسبت فرانسه در حال فعالیت توریستی است. موضوع اصلی این پس از وبلاگ ما ویژگی های بسیار جذاب تور فرانسه و تور کرواسی است که امیدواریم برای شما مفید واقع گردد.

[عکس: iStock-135034702.jpg]

شاید برای شما هم همچون اولین باری که نام دو کشور کرواسی و فرانسه را کنار هم شنیدیم عجیب به نظر بیاید اما در این مطلب قصد داریم تا به معرفی تور های کرواسی و فرانسه پرداخته ایم. برای اطلاعات بیشتر و عدم گمراهی بیش از این به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

یک نگاه کلی به دو کشور کرواسی و فرانسه:
فرانسه یکی از کشور های تاریخی و اسم و رسم دار قاره ی اروپا است که همیشه در تمامی رویداد های تاریخی جهان نقشی داشته است و این نقش چه به صورت مستقیم و چه به صورت غیر مستقیم توانسته است تاریخ ساز شود. همین تاریخ سازی فرانسه به یکی از مهم ترین دستاورد های صنعت توریسم این کشور تبدیل شده است که امتیاز بسیار مثبتی است. معماری تاریخی بسیار خاص و زیبا در کنار زیبایی های بصری که بعد ها به وجود آمده و فرهنگ بسیار شیرین فرانسوی از مهم ترین مواردی است که توریست ها را جذب فرانسه می کند.
حال کشور کرواسی را در نظر بگیرید که به عنوان یک پکیج کامل تور های کوچک و بزرگ دیده می شود و برای تمامی انواع مسافران و نیاز های آنها یک برگ برنده در جیب خود دارد. این کشور بسیار زیبا در طول هزاران سال گذشته حکومت های بسیاری را مشاهده کرده است و به همین دلیل رفت و آمد ها به دربار و کشور کرواسی، آثار فرهنگی آنها به صورت بسیار خاص در تک تک بنا ها و حتی برخورد بسیار زیبا و دوست داشتنی مردم دیده می شود.
شما چه مواردی را می توانید هم در تور فرانسه تجربه کنید و هم در تور کرواسی:

قایق سواری در رودخانه خروشان:
خب در اینجا می توان چندین مورد را برای بررسی و تحلیل مطرح کرد اما بهترین کار معرفی یک جا برای دو مورد بالا است. در اولین تجربه ی مشترکی که شاید در دو کشور دیده شود قایق سواری در رودخانه های کوهستانی است که یکی از محبوب ترین و زیبا ترین نمونه های امتیاز برای صنعت گردشگری است.
چه در کوه های فرانسه و چه در کوه های کرواسی شما می توانید با استفاده از برنامه های ویژه ای که برای شما در نظر گرفته شده است به تفریح در رودخانه های خروشان بپردازید.
قدم زدن در خیابان های خاطره ساز:
شاید دلیل نام گذاری خاطره ساز برای کوچه های شهر های این چنینی را باید کوچه های پاریس در فرانسه دانست که یکی از بهترین مکان های برای قدم زدن در شب است. شب های پاریس که شهرت جهانی داشته و یکی از زیبا ترین نمونه های شهر سازی و معماری کلاسیک اروپایی است که در تور فرانسه تجربه خواهید کرد. خب شاید بهتر باشد که بگوییم شما می توانید کمی پاریس را ارزان تر کرده و در اخر به کرواسی ببرید و تجربه ای بی نظیر همانند شب های پاریس را در کرواسی نیز تجربه کنید.

[عکس: maxresdefault-1-7.jpg]

ساحل زیبای کرواسی:
ساحل کرواسی منطقه ای است که در تابستان بسیار شرجی و در زمستان معتدل و خاص است. دلیل اصلی خاص بودن این امواج و ساحل را باید زیبایی بسیار زیاد آب زلال و تمیز این سواحل دانست. از این رو دولت کرواسی سعی و تلاش بسیار زیادی دارد تا از این جاذبه گردشگری به درستی استفاده نماید و به جذب توریست به صورت شخصی سازی شده برای جاذبه های گردشگری کشور کرواسی پرداخته است.
به دلیل وجود این جاذبه گردشگری در کرواسی، تفریحات دریایی بسیار خاص را می توانید در سواحل کرواسی تجربه کنید. نمونه هایی همانند بازی های ساحلی، شنا در آب های کم عمق و عمیق، استفاده از غذا های دریایی بسیار خاص که از تمیز ترین آب های جهان پرورش یافته شده و بسیار خوشمزه و لذیذ است.

چاپ این بخش

  چه خبر
ارسال‌شده توسط: farsaj - 21-05-2018, 01:24 PM - انجمن: معرفی سایت - بدون‌پاسخ

ققنوس پرنده اسطوره ایی ایران زمین این بار در قالب یک سامانه خبری طلوع کرده



با توجه به افزایش روز افزون کاربران به اینترنت و فراهم شدن بستری مناسب برای نشر اخبار بزرگترین دغدغه ی ما جلوگیری از ترویج اخبار زرد و شایعه پراکنی ها در فضای مجازی بود که هر شایعه ی خبری خود میتواند ضررهای جبران ناپذیری را به اشخاص ؛ جامعه و شهریت یه شهر بزند به همین دلیل توسط تیم باتجربه ایی سامانه خبری ققنوس را با هدف آسان شدن دسترسی کاربران به محتوای مفید و خبرهای روز ایران و جهان در مهرماه 96 با توکل به خدا و یاری دوستانی چون شما بنا نهادیم


سامانه خبری ققنوس یک جستجوگر و موتور هوشمند خبری است که بصورت خودکار ده ها هزار خبر و مطلب را روزانه از سایت های خبری معتبر و رسمی دریافت می کند و با استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین روش های هوش مصنوعی خبر ها را طبقه بندی کرده و در دل ققنوس انها را ثبت میکند تا شما با خیالی راحت و آسوده ذهن و تفکرات خود را تغذیه کنید با ققنوس شما بی نیاز از صدها سایت خبری هستید ؛
با ققنوس شما دیگر دغدغه ی صحت و درستی اخبار را ندارید


ققنوس وابسته به هیچ حزب و گروه سیاسی نیست.

هیچگونه خبری توسط ققنوس ایجاد نمی شود و متن خبرهای دریافتی به هیچ عنوان عوض نمی گردند.

چاپ این بخش

  صنعت چاپ ایران و چشم انداز سرمایه گذاری بین المللی
ارسال‌شده توسط: تراکت - 20-05-2018, 05:26 AM - انجمن: گفتگوی آزاد - بدون‌پاسخ

صنعت چاپ ایران و چشم انداز سرمایه گذاری بین المللی
صنعت چاپ ایران، از نگاه ارایه دانش های تخصصی، موقعیت استراتژیک کشور و سایر عوامل انسانی و اقتصادی و قابلیت های موجود، از پتانسیل های بسیار بالایی برای ارتقای وضعیت خود برخوردار است، وضعیت فعلی ایران ناشی از فاکتورهای متعددی است که برخی از آنها به صورت مقطعی و برخی دیگر از نوع دلایل بنیادی هستند.
قابلیت های ایران برای تبدیل شدن به قطب تولید محصولات چاپی در منطقه را می توان چنین برشمرد :
۱-  تنوع اقلیمی:  ایران از تنوع اقلیمی بی نظیری برای تولید اقتصادی و با کیفیت انواع محصولات چاپی را داراست.
۲- نیروی کار ارزان و فراوان : ایران تقریبا جوان ترین کشور دنیاست و این نیروی کار جوان و ارزان نسبت به کشورهای پیشرو در امر محصولات چاپی مزیتی برای توسعه این بخش محسوب می شود.
۳-  وجود روزهای فراوان آفتابی و تعداد روزهای ابری کم:  نور از مهم ترین نیازهای کسب و کار است است خوشبختانه در ایران به دلیل شدت تابش مطلوب و روزهای آفتابی بالا مشکل چندانی از نظر نور وجود ندارد و همین موضوع بسیاری از هزینه ها را پایین می آورد.
۴-  وجود انرژی فسیلی فراوان و ارزان قیمت : ایران از نظر ذخایر هم از نظر ذخایر نفتی و هم گازی مقام دوم جهان را داراست. از سوی دیگر محصولات چاپی نیاز مبرم به سوخت ارزان برای تولید و حمل و نقل دارند و تفاوت فاحشی را در قیمت تمام شده ایجاد می کنند که این مزیت در صورت استفاده درست. افزایش حضور جهانی و صادرات ایران را در پی خواهد داشت. گفتنی است که هزینه های سوخت و نیروی انسانی به تنهایی حدود ۷۰ درصد کل هزینه های جاری تولید را در کشورهایی نظیر هلند به خود اختصاص می دهند.
۵- نزدیکی ایران به بازارهای بزرگ مصرفی جهان:  کشورهای عربی همسایه و حوزه خلیج، کشورهای تازه استقلال یافته، روسیه و اروپا از مراکز مهم مصرف به شمار می روند که مرکزیت ایران می تواند مزیت بزرگی محسوب شود. در بازارهای آینده این محصولات می تواند برای ایران که نزدیک ترین تولیدکننده به این بازار است مزیت بزرگی باشد.
۶- وجود جمعیت ۸۰ میلیونی ایران و با احتساب بازارهای همسایه به عدد  ۳۰۰ میلیون می رسد.
۷- امنیت سیاسی بالا در مقایسه با دیگر مکان های سرمایه گذاری.
۸- تغییر نگاه دولت جدید به مسایل سرمایه گذاری خارجی در کشور.
و هم اکنون در سایه تحولات سیاسی داخلی و بین المللی نشانه های مثبتی برای اقتصاد کشور و به تبع آن صنعت چاپ ایران پیش بینی می شود. خوشبختانه چشم اندازهای پیش روی صنعت چاپ، نوید بخش افق های تازه ای است و بازارهای بالقوه بسیاری در برابر این صنعت گشوده شده است که از آن جمله می توان به حوزه وسیع بازار صنایع چاپ و بسته بندی در منطقه و داخل ایران اشاره کرد.
کارشناسان این حوزه در ایران معتقدند یکی از وجوه و بخش های بزرگ صنعت چاپ در دنیای مدرن مربوط به صنایع بسته بندی است و سیاست گذاری ها دروراستای توسعه فعالیت های گسترده در این بخش حکایت از اهمیت این حوزه دارد. چرا که یکی از مهمترین شاخصهای رشد و توسعه اقتصاد هر کشور میزان رشد صنعت چاپ و بسته بندی آن است.
خوشبختانه با تحولاتی که پس از توافق تاریخی ژنو روی داد، هم اکنون طرف های اروپایی وآسیایی به شکل بهتری جوابگوی طرف های ایرانی خود هستند و زمینه های مثبتی برای گسترش همکاری هایی متقابل در حال شکل گیری است و فرصتی طلایی برای مذاکره و گفتگو با متولیان بخش خصوصی و نهادهای نظارتی ایران بوجود آورده است و متولیان ایرانی این صنعت مشتاقانه پذیرای سرمایه گذاران خارجی در بخش های مختلف چاپ و به خصوص در صنعت بسته بندی اند.
با توسعه سطح توافق های ایران با کشورهای مختلف به خصوص در حوزه صنایع، حمل و نقل، نفت و انرژی، توریسم، بانک و بورس، کشتیرانی و... جامعه کسب و کار ایران به شدت نیازمند استفاده از خدمات چاپ و بسته بندی در سطح بزرگی است که در اینجاست که اگر سرمایه گذاران خارجی بتوانند در شرایط کنونی دست به کار شوند و قراردادهای اقتصادی را در زمینه سرمایه گذاری حوزه چاپ و بسته بندی را با ایرانیان به امضا برسانند. مطمئن باشند که سود هنگفتی را در این راه بدست خواهند آورد و توامان با شکوفا شدن صنایع بسته بندی، تعداد قابل توجهی شغل جدید ایجاد شده و سرمایه گذارهای خارجی آمادگی خواهند داشت با آوردن تکنولوژی پیشرفته صنایع چاپ و گرافیک در توسعه صنعت چاپ ایران همکاری و شرکت فعال داشته باشند.
تولید پلیت های CTP ، تولید مرکب های چاپ با کیفیت بالا، تولید انواع کاغذ، مقوا و ورق های کارتنی از صنایع جانبی خواهند بود که با توسعه صنعت چاپ رونق خواهند گرفت که خود عامل اشتغال و توسعه خواهند شد.
بهره گیری از سرمایه گذاری و فن آوری های پیشرفته و تجربه های ارزشمند در تولید و صادرات موجب می شود بهترین کیفیت چاپ با حداقل قیمت تمام شده در ایران قابل تولید شود و عملا، علاوه بر پوشش نیازهای فراوان داخلی امکان صادرات محصولات چاپی به کشورهای خارجی نیز فراهم می شود. بدین ترتیب می توان پیشرفت منظم و پایدار بازار چاپ ایران را انتظار داشت که امری حتمی است که تحقق می یابد.
البته در این عرصه کاستی های مهمی نیز وجود دارد که به عنوان چالش های عمده صنعت چاپ ایران مطرح است. برای مثال بخش عمده ای از چاپخانه های ایران با تجهیزات قدیمی و در چهار چوب و فضای دولتی اقدام به چاپ می کنند که در نتیجه تولید آن ها با مشکلات کیفی مواجه بوده و قیمت تمام شده آن ها به هیچ وجه قابل رقابت نیست.
بنابراین برای باقی ماندن در کوران رقابت های بین بخشی و بین المللی لازم است که با درک اهمیت و نقش بلامنازع فن آوری های نوین در طراحی، تولید و عرضه محصولات و خدمات مختلف فرهنگی و هنری و افزایش بهره وری و شکوفا کردن ظرفیت های قوی نیروی انسانی و ایجاد بسترهای مناسب برای توسعه صنعت چاپ، در زمینه نوسازی شبکه چاپخانه های کشور و به کارگیری سخت افزارها و نرم افزارهای مدرن امروزی در این شبکه اقدام کرد و نباید فراموش کرد که صنعت چاپ و صنایع وابسته نقش مهمی در مبادلات بین المللی ایفا می کند. از بسته های کالاها گرفته تا چاپ لیبل، چاپ کتاب، چاپ کاتالوگ ، چاپ بروشور و چاپ جعبه و مطبوعات، انواع و اقسام لفاف و بسته بندی کالاها، تابلوها و استند تبلیغاتی و  پوسترهای تبلیغاتی، چاپ صنعتی و... از جمله این کارکرد است.
در دنیای تولید و تجارت امروز هیچ یک از محصولات صنعتی و تولیدی، از خدمات و تولیدات صنایع چاپ بی نیاز نیستند و برای نفوذپذیری محصولات تولیدی یک کشور در بازار داخلی و بازارهای جهانی، صنایع چاپ پیشرفته کشورها نقش بسیار عمده ای در معرفی توانمندی های تولید و تجارت هر یک از کشورها ایفا می کنند.
در حال حاضر تولید محتویات نفیس و اثرگذار به علت ضعف امکانات و ظرفیت های سخت افزاری و نرم افزاری، در اختیار کشورهای دیگری مانند چین و ترکیه قرار گرفته است و همین مساله سرمایه گذاری های بین المللی را به جای ورود به ایران به کشورهای فوق سوق می دهد و این فرایند یکی دیگر از چالش های جدی صنعت چاپ ایران به شمار می رود.
دستیابی ایران به مقام نخست منطقه در افق چشم انداز، نیازمند توسعه همه جانبه صنعت چاپ، ایجاد زیرساخت های لازم، آموزش نیروی انسانی، بازسازی و نوسازی صنایع چاپ، بسترسازی های قانونی و حقوقی برای حضور بیشتر در بازارهای بین المللی است و حضور سرمایه گذاران خارجی و داخلی در این بخش است. این همه نیازمند عزم ملی و ایفای نقش فعال همه مدیران و دست اندرکاران موثر و مرتبط کشور است.
قدر مسلم این که صنعت چاپ می تواند گام های شتابانی را به سوی توسعه بردارد. به این منظور توجه به مواردی چون سرمایه گذاری در انتقال پیشرفته ترین تکنولوژی چاپ افست، چاپ فلکسو و چاپ دیجیتال، آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی چاپ برای بهره برداری کامل از تکنولوژی خریداری شده، تحقق سالیانه ۳ میلیارد دلار گردش مالی صنعت چاپ ایران در آینده با پوشش نیازهای داخلی و نیاز کشورهای پیرامونی با تاکید بر چاپ بسته بندی و چاپ لیبل، چاپ دیجیتال، کتاب و نشریات و بالاخره فروش دانش فنی به کشورهای منطقه راهگشا خواهد بود.
ضرورت ایجاد و گسترش سرمایه گذاری در حوزه چاپ و بسته بندی از طرف سرمایه گذاران برگ برنده ای است که نیاز به هوشیاری و درایت در این مقطع از زمان دارد که هر شخص یا شرکتی با شم بازار خود می تواند آن را دریافت و در راه آن قدم اصلی را بردارد.
منبع : چاپ و نشر

چاپ این بخش

  ثبت نام مدارس و دانشگاه
ارسال‌شده توسط: bhrprn - 19-05-2018, 12:39 AM - انجمن: معرفی سایت - بدون‌پاسخ

برای مشاوره و ثبت نام مدارس و دانشگاه به سایت ایران تحصیل یا azmoon.medu.ir  مراجعه کنید و مشاوران به صورت تلفنی و حضوری به شما کمک میکنند.
 
آدرس سایت ایران تحصیل
https://irantahsil.org/

چاپ این بخش

  تولید سررسید با کیفیت باید با گره خوردن صنعت و هنر پدید آید
ارسال‌شده توسط: تراکت - 05-05-2018, 12:02 AM - انجمن: معرفی سایت - بدون‌پاسخ

تولید سررسید با کیفیت باید با گره خوردن صنعت و هنر پدید آید
صنعت و هنر به هم گره خورد
برای تولید کالایی که در عین زیبایی، کارا باشد و بتوان با آن بازار را فتح کرد، باید تدبیر داشت. رسیدن به این هدف در وضع فعلی، خود هنر است و تنها از دست هنرمندانی عیارشناس بر می آید. برای رسیدن به توسعه نمی شود بی پشتوانه و به صورت فردی عمل کرد، باید گروه خبره ای را در اختیار داشت. کارهای صنعتی در سرزمین ایران و نزد مردان پارس سابقه ای طولانی و درخشان دارد و بی شک وقتی هنر و صنعت به هم بپیوندند، موفقیت حتمی است.
با ما در گفت و گو با علی مهتاب خواه و حسن اسماعیل بیگی، مدیران هنرمند و خوش فکر مجموعه کارا تدبیر هنر و بازدید از کارخانه های گروه صنعتی پارس و مصاحبه با مدیر عامل آن، مرد خستگی ناپذیر صنعت، علی اکبر اخوت، همراه باشید.
ما به واسطه حوزه فعالیتمان در ماه های اول و آخر سال با سیلی از محبت های دوستان على الخصوص در صنف تولید سررسید روبرو می شویم، در بین سررسیدهای واصله به دفتر مجله یک جنس و طرح خاص سررسید نظر ما را جلب کرد. پرسیدیم و گفتند سررسید چرم مصنوعی است که سررسید چاپ لیزری روی آن انجام شده است. خیلی دلمان می خواست ته و توی ماجرا را در بیاوریم اما وقت نشد؛ تا امروز که دوباره در استفاده از یک ست شیک چشممان به برند کارا خورد که با دقت و ظرافت زیادی بر روی چرم خودنمایی می کرد؛ تماس گرفتیم، همکاری کردند، هماهنگ کردیم، رفتیم، پرسیدیم، شنیدیم، آشنا شدیم اما بسمان نبوده بخوانید و ببینید.
[عکس: Tell-me-how-to-get-acquainted-with-the-P...group..jpg]
از چگونگی آشنایی خود با گروه صنعتی پارس بگویید.
ما به عنوان تولید کنندگان سررسید سال ها است که در این کار حضور داریم، ما بارها برای تولیداتمان از محصولات چرمی استفاده کرده ایم؛ وقتی با محصولات گروه صنعتی پارس آشنا شدیم کیفیت و تنوع آن در رنگ و شکل ما را مجذوب خود کرد. به نظر من چون این مجموعه خودش جزو مصرف کنندگان تولیداتش است به خوبی محصولش را ازمون کرده و بالاترین کیفیت ممکن را برای تولیداتش در نظر گرفته است.
ما در سال ۱۳۹۶ یک خرید کوچک از مجموعه چرم پارس داشتیم و پیرو آن در سال ۹۵ با تجربه ای شیرین که از مصرف کالای چرم پارس عایدمان شده بود. مقدار سفارشات بیشتری از این کارخانه اخذ کردیم
این ایده ساخت جلد سررسید با چرم لیزری از کجا می آید؟ مزیت آن نسبت به دیگر انواع جلدهای مورد استفاده در سررسیدسازی چیست؟
مجموعه کارا تدبیر سال ۹۵ با آشنایی مختصری که با مجموعه پارس داشت به تولید جلد سررسید با جنس چرم لیزری دست زد. این تکنیک در صنعت چرم و سررسیدسازی وجود داشت اما کارا تدبیر اولین تولید کننده ایرانی بود که آن را در کشور تولید کرد. این چرم بیشتر در صنایع دیگر کاربرد داشت اما طرحی در ذهن ما بود که برای پیاده سازی اش به این جنس نیاز داشتیم؛ خواسته هایمان را با حاج آقا اخوت در میان گذاشتیم و ایشان هم جواب مثبت دارند و مراحل آزمایشگاهی کار آغاز شد. همان نمونه های اولیه نیاز ما را برطرف کرد و دقیقا همان چیزی شد که در ذهن ما بود.
برای ما فعالان صنف سررسید ثبت لوگو و رنگ بسیار مهم است و در کار گروه صنعتی پارس دست ما در انتخاب کاملا باز بود. ما در مجموعه کارا تدبیر سال ها است که در تولید سررسید هستیم و تحقیقا به شما می گویم که پس از ورود هات استمپ و یا همان ترمو و استفاده از آن در جلدسازی، اتفاق و نوآوری دیگری در سطح بازار رخ نداده بود تا اینکه ما با بررسی های زیاد به چرم لیزری دست يافتيم، این یک پیشنهاد به صنف تولید کنندگان سررسید بود و فصل جدیدی از کیفیت را آغاز کرد. لیزر در اکثر صنایع جهان کاربرد داشت اما در کار ما بدون کاربرد بود که با حرکتی که آغاز شده می توان گفت که پرکاربرد خواهد شد . با ظرافتی که طرح چرم لیزری دارد در مارک لباس ها و برندسازی بسیار پرکاربرد است. در این شیوه دقت طرح انقدر بالا است که می توان به کمک آن خطی به باریکی یک مو بر چرم ترسیم کرد که این ظرافت دست طراح را باز نهاده و زیبایی خاصی به کارش ما خواهد بخشید. پیاده سازی طرح به کمک لیزر شاید زمان بیشتری از کلیشه بیرد اما دقت آن بسیار بیشتر از کلیشه است.
[عکس: What-were-the-benefits-of-working-with-t...tative.jpg]
مزیت های کار با این گروه صنعتی چه بود که شما فعالیتتان را با آن ادامه دادید و نمایندگی فروش آن را اخذ کردید؟
در کار با گروه صنعتی پارس چند نکته اساسی توجه ما را به خود جلب کرد. اولین نکته که برای مشاغلی چون ما بسیار حائز اهمیت است بحث حفظ طرح اختصاصی است، چرم پارس از محدود گروه هایی است که منافع سفارش دهندگان و مشتریانش را همیشه محفوظ می دارد. یکی از دغدغه های همیشگی صنف تولید کنندگان سررسید بحث کپی کردن طرح های اختصاصی هر تولید کننده است. مجموعه پارس به شما این اطمینان را می دهد که با هیچ وعده و هیچ قیمتی طرح اختصاصی شما را برای تولید کننده دیگری عرضه نخواهد کرد. علاوه بر آن این مجموعه توایی آماده سازی هر طرح و رنگ و مدلی را که مورد نظر افرادی از صنف من است، دارا است اما طبيعي است که سفارشاتی که تا این حد خاص هستند باید در متراژهایی سفارش داده شوند که به صرفه کارخانه و مشتری باشید. به طور مثال یک سفارش هزار متری خاص با توجه به اینکه احتیاج به ملزوماتی از قبیل نوردی خاص برای تولید دارد در این متراز به صرفه نیست، در غیر این صورت با شناختی که ما از گروه صنعتی پارس داریم هیچ کاری از از این قبیل نشدنی نیست.
یکی دیگر از مزیت های این کارخانه قیمت رقابتی آن نسبت به محصولات وارد شده و مشابه است؛ وقتی برابری و حتی در برخی مواقع برتری تولید داخلی از هر لحاظ قابل وصول است چرا باید تولید کننده داخلی از تولید کننده وطنی مواد اولیه خود حمایت نکند؟!
این کارخانه به راحتی در کوتاه ترین زمان ممکن می تواند سفارشات من را به دستم برساند و همکاران ما می دانند که در دسترس بودن منبع در این کار چقدر مهم و حیاتی است. مضاف بر اینکه با خرید از محصولات داخلی، من تولید کننده امکان انتقاد و پیشنهاد هم دارم به طور مثال جنس تحویل داده شده از کیفیت مورد انتظار و بر حسب نمونه اولیه برخودار نیست، مطمئن باشید گروه صنعتی پارس انتقاد شما را پذیرفته و از تولیدات خود حمایت می کند، من در کار با این مجموعه می توان به تولید سفارشات خود نظارت داشته باشم و نظرات خود را اعمال کنم. این مزیتی است که در هیچ جای دنیا برای من مقدور نمی شود.
من معتقدم چون خود جناب اخوت از تولید کنندگان زحمت کش کشور است که از صفر شروع کرده و طی این سال های فعالیت تجربه های زیادی دارد، به خوبی درد تولید کنندگان را می شناسد و از این رو می توان روی همکاری و درک ایشان حساب کرد.
[عکس: Please-explain-a-bit-more-about-how-to-i...ively..jpg]
لطفا در مورد چگونگی پیاده سازی طرح اختصاصی و حفظ انحصاری آن کمی بیشتر توضیح بدهید.
بگذارید در این رابطه مثالی بزنم: اگر یک سفارش دهنده در صنف ما برای تولید سررسیدهای سال جدیدش طرح خاصی را در ذهن داشته باشد و برای تولیداتش نیاز به ده هزار متر چرم از نوع و طرحی منحصر به فرد بخواهد، می تواند به این گروه مراجعه کرده و خواسته های دلخواهش را مطرح کند. این گروه یک بخش آزمایشگاهی دارد که طرح اولیه را تا زمانی که مطلوب نظرتان باشد و به تایید شما برسد، به طور نمونه ای تولید می کند.
این بخش اطمینان به تولید انحصاری یک طرح برای صنف من بسیار با اهمیت است، ما نمی گوییم که تمام ایده های ما بکر است. عموم ما چشم به محصولات و تولیدات جدید اروپایی و آمریکایی داریم اما این الگوبرداری عمدتا در حد الهام گیری از طرح ها است شغل ما به صورت واقع در سال 4 ماه فعالیت دارد و با ریسک زیادی مواجه است، یک طرح خوب و منحصر به فرد می تواند در مقبولیت کار ما موثر باشد و از این رو بحث اطمینان و عدم کپی برداری برای من نوعی بسیار حائز اهمیت است.
قبل از استفاده از محصولات داخلی کالای مورد نیاز خود را از کجا و چگونه تهیه می کردید؟
قبل از آشنایی ما با گروه صنعتی پارس هم کار ما همین تولید سررسید بود. هر سال با کلی مکافات جنسمان را از کشورهایی مانند چین تهیه می کردیم. من و سایر همکاران می رفتیم و مثلا ۲۰ هزار متر از چهار رنگی که به نظر خودمان خوب و پر فروش بود تهیه می کردیم و با خواب سرمایه زیاد به واردات مبادرت می کردیم. اما اصطلاحا جنس ما جور نبوده موقع سفارش گیری بارها شده بود که برای نداشتن یک رنگ و جنس خاص و مد نظر مشتري، ما از انتخاب آنها خارج شده بودیم و این برای یک شغل با مشتریان خاص و فصلی آسیبی بزرگ است.
همکاران من می دانند که قیمت هر متر ترمو در کشوری مثل ترکیه بین ۳٫7 تا ۳٫۹ یورو بوده است و اگر قرار باشد از قیمت آن تخفیف بگیرند. کارخانه های خارجی از کیفیت خود می کاهند و دیگر جنس آن چیزی نیست که ما می خواستیم، تازه این قیمت خرید پایه است و به آن هزینه حمل و نقل و گمرک و ترخیص هم اضافه میشود که بهای آن را از قیمت کالای داخلی بسیار بالاتر می برد.
شما خود تولید کننده محسوب می شوید؛ هدف شما از اخذ نمایندگی فروش این واحد تولیدی چه بود؟ آیا برنامه خاصی برای تولیدات امسال دارید؟
هدف ما این بود که مشتری بتواند به راحتی در مرکز شهر به محصولات کارخانه دستیابی داشته باشد تا به این وسیله به کاهش مراجعه به کارخانه هم کمک شود و مراجعات به زمان عقد قرارداد نهایی موکول شود.
ما امسال با هماهنگی هایی که انجام دادیم قرار شده که محصولات چرم مصنوعی را در دو بخش در اختیار همکاران عزیز در بخش تولید سررسید قرار دهیم، یکی تولیدات عمومی و دیگری سفارشی وخاص. گروه صنعتی چرم پارس با همکاری کارا تدبیر با شناخت کامل بازار سررسید ترتیبی داده که حتی اگر کسی یک طاقه چرم عمومی هم بخواهد به راحتی بتواند تهیه کند تا به این وسیله مشتری های خرده بازار هم بتوانند خرید کنند. در کنار آن اگر مجموعه های کلان و بزرگتر طرحی را به صورت اختصاصی بخواهند، قابل اجرا است و ما می توانیم به آنها سرویس دهی کنیم.

نقل قول:در این گفت و گو آنقدر از گروه صنعتی پارس سخن به میان آمد که ما مشتاق شدم یه سری هم به آنجا بزنیم. این با تردید کار جدید و جالبی به نظرمان آمد، شانس هم با ما همراه بود و همه چیز دست به دست هم داد تا سفر ما به شهر عجایب آغاز شود با هماهنگی های که انجام شد همان صبح از دفتر کارا تدبیر به سمت کارخانه چرم پارس حرکت کردیم.
گروه صنعتی پارس واقع در کیلومتر 17 جاده مخصوص کرج پذیرای ذهن کنجکاو ما بود. این گروه در سه کارخانه مجزا واقع شده و از توليد پليمر (به عنوان مواد اولیه ساخت چرم و کفی کفش) تا ساخت چرم و تولید کفش فعالیت دارد. با ما در بازدید از خط تولید چرم مصنوعی این کار خانه و گفت و گو با مدیر عامل آن، سرد سخت کوشی صتعت، علی اکبر اخوت ديمراه باشید.
از ۴۲ تا کنون
بنده على اكبر اخوت مدير عامل گروه صنعتی چرم و کفش پارس و پلیمر پارس هستم. سابقه نام و برند پارس به سال 1342 برمی گردد، زمانی که پدرم در سن بیست سالگی در محلی کوچکتر از ده متر، تولید کفش را شروع کرد. در سال ۱۳6۶ بنده وارد کار پدر شدم و شغل او را از کار دستی به نیمه اتوماتیک و ماشینی ارتقا دادم، سال 1370 دستگاههای کفش سازی وارد کردیم، تولید کننده پلی اورتان شده و از آن پس وارد تولید کفش ماشین شدیم.
یک دهه بعد، یعنی در سال ۱۳۸۰ گروه صنعتی پارس اولین خط تولید چرم مصنوعی خود را با مارک ماتکس (MATEX ) از کشور ایتالیا وارد کرد. سال ۱۳۹۳ ما یک گام دیگر به خودکفایی نزدیک تر شده و کارخانه پلیمر پارس را بنا نهادیم. ما از کفش به چرم رسیدیم چرا که تولیدی ما توسعه پیدا کرده بود و تولیداتمان افزایش یافته بود و ما نیاز به مواد اولیه و با کیفیت دلخواه خودمان داشتیم. بعد از چرم هم به سمت ساخت پلیمر متمایل شدیم و این حرکت باز هم به خاطر نیاز ما در بخش ساخت کفش و تولید چرم مصنوعی صورت پذیرفت.
گروه صنعتی پارس
گروه صنعتی چرم پارس امروز حدود 4۰۰ نفر پرسنل مستقیم دارد و بیش از هزاران کار غیر مستقیم به واسطه فعالیت ما در بخش چرم و کفش و پلیمر پارس، به وجود آمده است.. ما یک خانواده بزرگ چند هزار نفری را تشکیل میدهیم.
تمامی ماشین های مورد استفاده ما از برندهای شناخته شده و به روز اروپا است که ما برای رسیدن به کیفیت مطلوب و توان رقابت با تولیدات خارجی مجبور به استفاده از آنها هستیم مضاف بر اینکه این ماشین ها در داخل کشور تولید نمی شوند و کشور ما هنوز به این میزان از توسعه و تکنولوژی نرسیده است، اما سرویس و تامین و نگهداری این ماشین ها توسط صنعتگران توانای داخلی ما صورت می گیرد و در این حوزه گروه صنعتی پارس از نیروی خارجی استفاده نمی کند.
چرا چرم مصنوعی
مردم علاقه زیادی به استفاده از کالاهایی داشتند که از پوست حیوانات ساخته می شوند با ازدیاد این درخواست ها دانشمندان چرم مصنوعی را جایگزین استفاده از چرم طبیعی کردند تا به این وسیله نیاز جوامع مرتفع شود؛ در دنیا افراد زیادی وجود دارند که ما آنها را دوستداران محیط زیست مینامیم، آنها با کشتار حیوانات برای دستیابی به پوستشان مخالف هستند و یکی از دلایل مهم سوق دادن بازار به سمت استفاده از چرم مصنوعی هم همین مورد بوده است
اساس مواد اولیه ما اصولا از پتروشیمی ها اخذ می شود، یعنی پایه اکثر آنها یا گاز طبیعی است با نفت و با آب دریا که فرآوری شده و طی روندی تبدیل به چرم مصنوعی می شود.
کاکولیشن
سال ۱۳۹4 در روند توسعه و نوگرایی، گروه صنعتی پارس خط تولید وت را هم راه اندازی کرد. وت (Wet) به معنای خیس است و همانطور که از اسمش برمی آید به معنای چرم خیس است که در دنیا به چرم کاتولیت معروف است. امروز ما جزو محدود تولید کنندگانی هستیم که در ایران چرم مصنوعی یا همان کاگولیشن تولید می کند این نوع چرم همان است که در بازار ایران با نام ترمو هم شناخته و عرضه می شود. نمی دانم این اسم از کجا آمده اما اسم جهانی و بین المللی آن در بین مصرف کنندگان هات استامپ (liotstarmp) است، یعنی با استامپ داغ ضرب می زنند تا شکل و رنگ آن به دلخواه تغییر پیدا کند. در سال اخیر که همکاری ها با دوستان تولید کننده سررسید قوی تر شده به کار با لیزر روی سررسید چرم، که باز یک نوع کاگولیشن است تمایل بیشتری پیدا کرده ایم.
تمام تلاش های ما و هدف تعریف شده گروه صنعتی پارس ایجاد اشتغال و رونق بخشی به بازار داخلی است. به گفته مقام معظم رهبری امسال سال ایجاد اشتغال و کار است و ما نیز با این هدف گذاری در سال جاری همت مان را برای رسیدن به این مهم مضاعف کرده ایم. ما باید کاری کنیم که لااقل در این عرصه آنچنان ظاهر شویم که کمکی به اعتلای صنعت کشور شود و مشکل کمبود شغل هرچه بیشتر کاهش پیدا کند. با آغاز سال ۱۳۹۵ با توجه به مصرفی که هات استامپ در تولید سررسید دارد، وارد این بازار شدیم و روی این دست از تولیدات تمرکز کردیم که با کمک دوستانی چون مجموعه خوشنام کارا تدبیر با استقبال خوبی هم روبرو شدیم. آنها راهنمای ما بودند و به ما نظر دادند که تولید کنندگان سررسید به چه محصولی نیاز دارند و وقتی می گویند به ترمو احتیاج داریم، دقیقا چه چیزی مد نظرشان است ما در این راه تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا هر چه بیشتر نیاز مصرف کننده داخلی را مرتفع کنیم و به این واسطه خروج ارز از بازار کشور را کاهش دهیم.
مزیت ها
در خرید محصول ما چندین مزیت برای یک تولید کننده داخلی وجود دارد، یکی از مهم ترین آنها بحث اعتماد است. مشتری ایرانی می تواند با اطمینان کامل خرید خود را به انجام برساند و تضمین های لازم را در دست داشته باشد. شما حساب کنید که مصرف کننده داخلی چند کانتینر بار از خارج کشور تهیه کرده و حالا موقع استفاده متوجه عیب و ایرادی در محصول وارداتی می شود، چه باید بکند؟ ارتباط گیری با آنها و آگاه کردن شان از ایراد محصول و یا این نکته که تولید آنها باب میل نبوده و نتوانسته توقعات را در زمان تولید برآورده کند، و دست یافتن به روندی برای جبران خسارت کار بسیار مشکلی است
نکته با اهمیت دیگر متوجه سرمایه در گردش این عزیزان به عنوان یک تولید کننده است. با خرید محصول داخلی سرمایه در گردش آنها به مقدار قابل توجهی کاهش پیدا می کند چرا که اگر کسی بخواهد محصولی را به کشور وارد کند باید حداقل سه تا چهار ماه قبل از زمان مورد نظر خریداری کرده و این مشکل در معامله گاهی باعث می شود که مبالغ هنگفتی از سرمایه بدون استفاده مانده و به اصطلاح تاجر دچار خواب سرمایه شود.
در این راستا می توان به نکات زیادی اشاره کرد که قبل و یا هنگام تولید می تواند خریدار داخلی را با مشکل روبرو کنید. به طور مثال در همین کار ما تولید کننده داخلی خرید خود را انجام داده و حتی بدون هیچ مشکلی در زمان تحویل و کیفیت خروجی دست به تولید زده اما سفارشات به شکلی رقم خورده که حالا احتیاج به مقدار بیشتری از یک رنگ خاص پیدا کرده و یا اصلا سفارشی به او ارجاع داده شده که رنگی خاص طلب می کند که توسط تولید کننده از قبل پیش بینی و تهیه نشده است، حالا چه باید کرد؟ ما در گروه صنعتی پارس تمهیداتی اندیشیده ایم که می توانیم در کوتاه ترین زمان ممکن نیازهای اینچنینی مشتریان مان را مرتفع کنیم.
مضاف بر اینکه همه می دانیم برای رونق اقتصادی کشور تا حد امکان باید از کالای تولید داخل استفاده کرد تا به این وسیله کارگر ایران بیکار نماند و چرخ صنعت، در گردش خود دچار مشکل نشود. مصرف کننده عمده این کالا می تواند با قیمتی حتی کمتر از مشابه های خارجی این محصول را خریداری کند. ما هم چون دیگر تولید کنندگان از اقتصاد آزاد استقبال می کنیم و قیمتهایمان تماما رقابتی است و در کنار آن همیشه نفع مصرف کننده را در نظر داریم. ما هرگز به کار خود نگاهی صرف منفعت طلبانه نداشته ایم و می دانیم که برای ورود به بازار جهانی باید در کنار کیفیت، قیمت محصول مان بتواند تولیدات خارجی دیگر را به چالش بکشد و رقیب و جایگزین خوبی برای آنها باشد.
تولیدات متنوع، مشتریان متنوع
تولیدات گروه صنعتی پارس امروز در صنایع و بخش های زیادی استفاده می شود. ما در صنایع تجهیزات خودرو، مبلمان، البسه، کفش، کیف و کمربند، انواع جلدهای سررسید و صنایع تزئینی خدمات رسانی می کنیم، می شود گفت تنوع رنگی محصولات ما نامحدود است چرا که ما برای هر سلیقه ای تولیدات داریم و وقتی رنگ دلخواه مشتری به دست آمد، بر اساس آن سفارشاتش را تولید می کنیم. اگر شما آرشیو ما را از بدو تاسیس این گروه صنعتی ملاحظه کنید، بالغ بر ۳۰۰۰ رنگ و مدل، طرح و ضخامت منحصر به فرد خواهید یافت. محصولات ما تنوع زیادی دارد چرا که ما یک مجموعه خصوصی هستیم که نیازمان را در ارتباط با مشتریان می دانیم و مهم ترین اصل در واحد ما مشتری مداری و احترام به خواسته افرد است، ما به این درک رسیده ایم که سلایق مختلفی بر کار ما حکم فرما است و معتقدیم که کسی در این بازار موفق است که بتواند خواسته های مشتریانش را به بهترین وجهی برآورده کند
ما با شرکت ها و برندهای فراوانی در صنایع متعددی همکاری داشته ایم و توانسته ایم آنها را به عنوان مشتریان ثابت خود جلب کنیم. می توانم به طور مثال در صنایع مبلمان اداری به شرکت هایی چون اروند، نیلپر و داتیس اشاره کنم که هر کدام به عنوان سرشاخه مصنف خود محسوب می شوند و مبلمان اداری اماکنی چون ساختمان اجلاس سران کشورهای اسلامی و مکان هایی از این دست را تجهیز کرده اند. در زمینه مبلمان خانگی هم شرکت های معتبری مشتری محصولات ما هستند.
در صنعت خودروسازی شرکت هایی چون خودرو آذین و یا شرکت برتز که تجهیزات و مبلمان داخلی اتومبیل های ایران خودرو را تولید می کند از مشتریان عمده تولیدات ما است. در ساخت جلدهای سررسید با برندهای شناخته شده ای چون کارا تدبیر و برگ سبز و دیگر دوستان همکاری داشته ایم، در صنعت کفش که خود مجموعه یک سابقه طولانی در تولیدش دارد، هم اکنون بیش از هزاران همکار در صنف تولید کنندگان کیف و کفش از تولیدات ما استفاده می کنند؛ آنها به واسطه اینکه چرم ما را در محصولات تولیدی بخش کفش ملاحظه کرده اند به کیفیت آن اطمینان دارند. ما با تلاش و توسعه مداوم کار توانسته ایم نامی شناخته شده در صنعت تولید چرم مصنوعی باشیم و مورد اطمینان صنایع زیادی قرار بگیریم، می توان گفت که امروز هر جا که چرم هست ما به نوعی حضور داریم.
تولید کننده تولید محور رویکرد ما
همیشه به این صورت بوده که تا می شود ارزش افزوده کار در کشور خودمان به خرج برسد تا اشتغال سازی شود و اقتصاد رونق بگیرد، از همین رو همواره به صنایع بالادستی خود نگاه کرده ایم و تمام توان خود را روی تولید مبانی و اساس کار قرار داده ایم. همین نگاه ما را از تولید کفش دستدوز به تولید چرم و بعد به تولید پلیمر که در هر دو صنعت کفش و چرم سازی مورد استفاده قرار می گیرده کشاند. ما تا جایی که توانایی داشته ایم تولیدمحورانه پیش رفته و سعی کرده ایم مواد اولیه مورد استفاده کارمان را خودمان تولید کنیم، اما به هر حال در تهیه ماشین ها و برخی مواد اولیه ضروری مجبور به استفاده از محصولات خارجی هستیم که در انتخاب آنها همیشه کیفیت برای گروه صنعتی پارس از هر فاکتور دیگری با اهمیت تر بوده است. دستگاههای ما و موادی که از آن یاد شد و هنوز قادر به تولید آن نیستیم از بهترین و شناخته شده ترین برندهای اروپایی و از کشورهایی ابر صنعتی چون آلمان و ایتالیا اخذ شده اند.
صادرات
گروه صنعتی پارس از سال ۱۳۷۳ به صادرات کفش های تولیدی اش پرداخت و در آغاز با صادر کردن محصول به کشور روسیه این روند را آغاز کرد پس از آن به کشور های مختلفی چون انگلستان کشورهای آفریقایی مانند نیجریه، تمامی کشورهای حوزه خلیج فارس، همسایگان شرقی غربی اهم از عراق و افغانستان و پاکستان، کشورهای آسیای میانه مثل قزاقستان، قرقیزستان، ازبکستان، آذربایجان گرجستان، مولداوی و اگر این صادرات داشته ایم. متاسفانه در سال های اخیر با تحریم هایی که به وجود آمد این حوزه تا مقدار زیادی محدود شد. ما همچنان امیدواریم که با به تعادل رسیدن و پایداری وضع موجود بتوانیم صادرات را از سر گرفته و بیش از پیش در این زمینه کوشا باشیم، یکی از راه های شکوفایی اقتصاد داخلی همین صادرات و جذب بازار های جهانی است که در اهداف مجموعه ما تعریف شده
بازدید از خط تولید
ما در واقع دو بخش عمده داریم، یک بخش مواد سازی اولیه کاگولیشن و بخش دوم تولید خود گاگولیشن است که بعد از آن وارد کتینگ می شویم و مجموع این کارا با هم مراحل تولید چرم مصنوعی را تشکیل می دهند.
سخن پایانی
یادمان باشد که کارکنان و زحمتکشان این مرز و بوم از افتخارات و مباهات این کشور هستند، علی الخصوص اگر کاری که می کنند شامل ارزش افزوده ای بشود که سر سفره ایرانی می رود و جامعه را از سود کار خود منتفع می کند. بنده به عنوان یک تولید کننده داخلی، خواهش می کنم که مصرف کنندگان تا حد مقدور از جنس ایرانی استفاده کنند و نگاهشان را به این موضع تغییر دهند. نگاه ما باید به خرید جنس ایرانی نگاه حمایتی و توأم با تکلیف باشد. ما مکلفیم تا برای کارآفرینی و بهتر شدن وضع اقتصادی کشور تلاش کنیم، مطمئن باشید این عمل در طولانی مدت تاثیر خود را خواهد گذاشت. در وضع اقتصادی بهبود ایجاد خواهد کرد و به این طريق حسی از امنیت به جامعه تزریق خواهد شد، ما باید با همدلی و همکاری در پویا نگاه - داشتن جامعه مشارکت کنیم.
منبع : چاپ و نشر

چاپ این بخش

  تابلو سازی
ارسال‌شده توسط: admin - 30-04-2018, 06:13 PM - انجمن: گفتگوی آزاد - بدون‌پاسخ

تابلو حروف استیل

تابلو حروف استیل انواعی دارد: ۱٫ استیل میرور ۲٫ استیل خشدار ۳٫ استیل رینگی

از ویژگی های تابلو حروف استیل میرور می توان به براقی ، زیبایی ، سطح صاف و صیقلی ، عدم زنگ زدگی یا خوردگی آن به مرور زمان نام برد.

ساخت این نوع از حروف در تابلو سازی از دیرباز در زمینه تبلیغات و ساخت تابلو ها در کشور رایج بوده و امروزه با فرمت های به روز شده مورد استفاده قرار می گیرد، که حروف برجسته فلزی می باشد، که شامل دو دسته حروف برجسته تابلو حروف استیل و حروف برجسته آهنی می باشد.

[عکس: tfarahan-13-300x300.jpg]
تابلو حروف استیل

مزایای حروف برجسته استیل:

حروف برجسته استیل به علت زیبایی و دوام بیشتر از کاربرد بالاتری برخوردار است.
حروف برجسته استیل به دو صورت با نور پشت (نوراندریک) و هم بدون نور مورد استفاده قرار می گیرد.
جنس این نوع تابلوهای ورق برجسته تابلو حروف استیل از استیل نگیر بوده و ضد زنگ و اکسیداسیون می باشد.
ورق برجسته استیل با روکش طلایی ، نقره ای، دودی موجود است که به علت درخشش و زیبایی بالا برای کاربردهای های لوکس و مدرن در تابلو سازی استفاده می شوند.
این نوع تابلو ها هم در فضای بیرونی و هم در فضای داخلی مورد استفاده قرار می گیرند.
این نوع تابلوها در عین سادگی بسیار جلب توجه می کنند و ساختار کلاسیک دارند.
همچنین این تابلوها در شب نیز بسیار زیبا هستند و با بک لایت نور سفید جلوه گری می کنند که معمولا از یک منبع نور اس ام دی  سفید برای آنها استفاده می شود.

حروف استیل میرور

ورق های استیل کاربردهای زیادی دارند. از کاربرد های کوچک و خرد گرفته تا کارهای بسیار بزرگ ! ورق های استیل میرور یا آئینه ای تا حد زیادی براق هستند.
ورق های استیل میرور در دو رنگ نقره ای (کاملا متشابه است با خود آئینه ) و طلایی عرضه می شوند.
ابعاد ورق های میرور در دو سایز استاندارد ۱*۲ متر و ۱/۲۵*۲/۵ متر موجود است.
ضخامت این ورق ها معمولا بین ۴ دهم میل تا ۱ میل بوده و جزو ورق های استیل نازک محسوب می شوند.
با توجه به ظاهر این ورق ها و کاربرد غالبا تزئینی ورق های استیل میرور به صورت روکش دار عرضه می شوند.

چاپ این بخش